måndag 4 oktober 2010

Lite bilder från mitt barndomshem

 

Ni som inte är på Facebook kan få se filmen i min blogg, som min gubbe t.ex

Det är ganska kul att han följer min blogg när han är på jobbet

Nu börjar han ju var hemma så jag får se hur han gör om han håller sig intakt med vad jag sysslar med ,jag kanske till och med får hjälp

Nu har jag börjat städa köks skåp och har flyttat om lite i skåpen

Det blir så mycket roligare att städa då 

Så funderar jag på att flytta min blogg till Word press men vi får se hur det blir

I morse var himlen så vackert röd och tio grader varmt

himmel

Min granne berättade att det året jag föddes –49 då var det så här varmt också

Ja nu ska jag snart ut på röra på fläsket promenad och sedan blir det lite ta hand om tvättendetsomskastrykas

Ha en bra måndag

Kom ihåg att det är djurens Dag idag

2 kommentarer:

Kicki sa...

Jaså, är det djurens dag idag. Det är ju så mycket "dagar" nu för tiden, jag visste att det var kanelbullens dag, så det nappade jag på till fikat, även om det var kardemumma i stället för kanel i mina bullar :-).
Fina bilder till vacker musik i din bildvideo. Är det någon som nyttjar det huset nu?

Love sa...

Hejsan Astrid!

Första gången jag tittade in och det var trevligt.Kommer gärna tillbaka.
Här har vi verkligen djurens dag i dag med alla våra Norska skogkatter. Önskar ju att vi alla ska vara rädda om djuren både dom tama och dom vilda.
Vet att det nu är älgjakt och hoppas inga ska behöva bli skadskjutna och framför allt inga jägare offer för kulor.
Välkommen att hälsa på i min blogg om du har lust.
Hälsningar Love.