onsdag 6 januari 2010

Trettondag

God Fortsättning på det nya året
Jag har inte gett några nyårslöften det här året, dom gamla gäller fortfarande
Som att gå ner i vikt för hälsans skull motionera osv
Här har det varit minus 15 idag och inte alls så kallt som det lät på väderprognosen
Vet ni att min nya dator är alldels tyst ingen fläkt som surrar osv.
Så har jag påbörjat en tröja med bamsemotiv till Isola en bok som jag fick av dottern som heter Fritt Fall
Men datorn drar hela tiden så mycket nytt att lära sig .Jag älskar att lära mig nya saker
Allt blir tråkigt när jag kan














På tal om dubbelhaka här gör Isola och jag palt














Här var vi ute på en tur med sparken ,
och så här ser det ut på taken



Här med tomten och faster, impe dimp så trollade hon hela julhelgen








6 kommentarer:

"Bettan" sa...

Vad mysigt det ser ut med lilla Isola & farmor ;o).... Å en annan klagar på hur mycket snö vi har. Så ser man det som du/ni har på taket. Då skäms jag *ler*...

Önskar er en fortsatt fin kväll. Å du... Jag har större dubbelhaka än dig ha ha ha.

Kram Bettan

Ingrid sa...

Så mysigt det ser ut när du och Isola gör palt. Jag gjorde kroppkakor på det sista av julskinkan i måndags, men jag hade minsann inte någon hjälpreda utan fick klara mig själv.

Kram Ingrid

Corina sa...

Inga nyårslöften här heller. Ska fortsätta att inte röka :) Kram !

Bodil sa...

Härliga bilder av dig och Isola, tänk jag har aldrig smakat palt.
Vi har bara två grader kallt, och jag tycker det är svinkallt.
Kram Bodil

Inger Maryissa sa...

God fortsättning på det nya året önskar jag dig också.
Här har det heller inte gjorts några nyårslöften...
det är för jobbigt ;-)
Här är det 12 minusgrader just nu men innan har det varit 20 grader, vilket är ovanligt här i Stockholm.
Fina och mysiga bilder
Kramar

"Lillagul" sa...

Jag har inte heller avlagt några nya Nyårslöften , utan håller mig till dom gamla ;-)
Ser att ni har lite mer snö än oss här nere i Halland. Fast vi har faktiskt just nu nästan 30 cm. Kan inte minnas vilket år vi sist hade så mycket snö ?! Kallt är här också = BRRR !
Kramiz Camilla