torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År




Jag vill önska er som tittar in ett riktgt Gott Nytt År
Igår åkte sonens familj hem så nu är det endast dottern med hund kvar av vår julgäster
Det blir tyst allt eftersom alla åker och ett barn ger så mycket av både glädje och kärlek
Plus att hon nu börjat prata och gör det gärna
Men jag skriver mer efter nyår ,jag har inte allt klart än med mitt grafikprogram
Däremot så gillar jag min nya dator md Windows 7, i den finns ju också mycket nytt att upptäcka

7 kommentarer:

Corina sa...

Gott Nytt År vännen !!!!!!

Inger Maryissa sa...

Kan tänka mig att det är kul med ny dator och dessutom det nya operativsystemet.
Och önskar dig också ett riktigt Gott Nytt År
Kram

Sylvia sa...

Hejsan Astrid!
Tack för det gånga året och alla trevliga stunder jag haft här i din blogg.
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Sylvia

Viktoria sa...

Gott Nytt år Kära Astrid!
Varm Kram
Viktoria

Ingrid sa...

Gott Nytt År Astrid!

Så bra att din nya dator har Windows 7, jag har hört att det ska vara så bra. Den lilla laptopen jag vann har Windows Vista och det tycker jag väl är br, men synd ändå att det inte var 7:an.

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram Ingrid

Marketta sa...

God fortsättning på året. Hoppas det går bra med din nya dator.

Kramizzar
Marketta

margit sa...

Astrid! Jag önskar dej ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!
Kramen till dej!!/Margit