onsdag 4 november 2009

AWARD från Ingrid

Ja håll i er nu har jag fått en AWARD av Ingrid som jag förmodligen följt nästan längst på nätet när det gäller bloggar
Jag tjuvkikar ofta hur hon gör och försöker efterlikna lite












Nu är det ju inte bara att lägga ut den på bloggen och skryta med den, utan det finns vissa villkor som ska uppfyllas. Först och främst ska jag berätta tio saker om mig själv och sedan ska jag sända den vidare till tre personer.


  • 1. Jag sitter alldeles för mycket vid datorn

  • 2. Jag har varit flyglotta

  • 3. Jag älskar all mat,tyvärr

  • 4. Jag älskar hösten, vintern, våren utom när det tinar och luktar urk och sommaren  ,  men mest hösten

  • 5. Jag gillar att fotografera blommor

  • 6. Jag tycker om djur

  • 7. Jag är rädd för spindlar

  • 8. Jag älskar att gå i skog när det blåser rejält

  • 9. Jag tycker om att vara i trädgården

  • 10. Jag avskyr kaviar


  • Sen gäller det de tre jag ska sända vidare till och det är inte lätt för nu är det rätt många som redan har fått den, men jag går helt enkelt i namnordning på min blogglista och då blir det Inger, Catharina och Ingsan.
    Inger för jag älskar när du skriver om gamla saker som du visar
    Catharina din bilder fråm trädgården älskar jag
    Ingsan en nyfunnen bloggare som dessutom har en intressant hemsida

    5 kommentarer:

    Ingrid sa...

    Så kul att läsa dina svar Astrid. Flyglotta har jag också varit.

    Kram Ingrid

    Inger Maryissa sa...

    Tack snälla för Awarden, och för dina rader.
    Ha en bra fortsatt kväll
    Kramar

    Bettan/Lövstugan sa...

    Hihi, det är så kul att läsa andras svar.

    Kram Bettan

    Anonym sa...

    Hej Astrid!
    Tack för påhälsningen på min blgg
    Jo piroger är gott som sagt, men det är bara det att det är första gången jag gör piroger. Troddedet skulle vara svårare än det var, MEN det var det inte, så det blir som sagt fler gånger jag komer att göra piroger.

    Kram på dig
    /Gunilla

    http://gunillaskatter.blogg.se/

    "Bettan" sa...

    Kikar in för att önska dig & alla de dina en underbar lördag!

    Kramis Bettan