torsdag 1 juli 2010

Sommarhälsning

Sommarhälsning

En sommarhälsning som jag fått av Berit Luleå

Berit är född i Hortlax där jag bor och genom internet så har vi fått kontakt och hon har också hälsat på hos mig

summer4

Så har jag gjort alla veckors tema i PSP Morro

astrid

Idag så har vi köpt en ny beg. släpvagn, den andra hade fått en krokig  stång där man hakar på av någon konstig anledning

Idag har det regnat så det gröna har fått sitt i alla fall

Maken har gjort en kompost ram av rönnpinnar jag visar imorgon på bild

3 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Mors..Jag har precis försökt tyda det papper jag fått på salladen,var lite luddigt skrivet, men man får väl se det som en vägledning,,kommer straxt.Haé Kram.

Ingrid sa...

Vilket fint diplom du fått! Grattis till det.

Nu kommer det väl att växa som bara den hos er, när ni har fått regn. Här börjar faktiskt se torrt ut och gräsmattorna har tappat den där vackert gröna färgen och håller på att gå över i sommarfärgen brunt.

Ha en fin helg!
Kram Ingrid

Farfar-Hebbe sa...

Ja,dop är trevligt,vi har haft 2 dop nu på kort tid,,sen gör ju vädret att det blir extra skönt att fira utomhus.Haé Kram.