torsdag 17 juni 2010

Mini Marathon

Ikväll har vårt barnbarn sprungit mini Marathon

Tänk det trodde jag inte att en 2,5 åring skulle göra

Men det är väl så att man glömmer fort hur ens egna barn gjorde

Här i norr så är det fruktansvärt med mygg

Det har varit så fint ute att jag gjort flera försök att sitta ute men jag står inte ut

Jag tog en cykeltur med Tindra och då kan man ju hålla undan från dom elakingarna

Jag fick ett paket från odla nu och hade fått tre pelargoner som present det var inte dumt alls

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Myggor tycker jag är jättejobbigt och ändå vet jag ju att här är det ingenting emot hur ni har det.

Åke håller på och röjer en gräns och han måste spruta myggmedel på sig för att kunna hålla på.

Hoppas att du får en fin helg!
Blir det bröllop månne??

Kram Ingrid

Inger Maryissa sa...

Så gulligt med barnbarnets mini-marathon
Jo, de små liven...de kan de...
Kan tänka mig det är jobbigt med myggen och har hört att det kan bli ganska besvärligt i år med dem
Ha en bra helg
kram

Marketta sa...

Jaa, dessa eländiga mygg. Var ju på lydnadstävling i onsdags, och där var det massor av mygg. Svalde nog en och annan. Fast jag begriper inte hur jag kunde bli myggbiten på fötterna fast jag hade gympaskor på mig :-o.

Kramizzar
Marketta