onsdag 12 maj 2010

Utan nätkontakt

Igår var vi utan nätkontakt på morgonen så handikappad man blir

Jag skulle kolla ett  telefon nr och det är inte det lättaste i en katalog numera

Så kom jag på att jag skulle kolla varför det var avbrott det gick ju inte heller

Men det är nog första gången det händer

Jag började skriva om vår resa till Playa del Cura i februari,men det blev stannande

Men det ska komma mer jag lovar

Jag hade förut ett program där jag kunde minska alla bilder i en mapp samtidigt och den har jag inte längre

Det ligger också en massa bilder från i påskas med Isola som jag borde fixa

Men jag ska skärpa mig   

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Hejsan!

Visst har man gjort sig väldigt beroende att man har tillgång till internet. Ligger det nere av någon orsak känner man sig nästan lite handikappad.

Jag önskar dig och maken en riktigt trevlig helg!
Kram Ingrid

Corina sa...

Sedan jag återgick till att arbeta dag hinner jag aldrig vandra runt hos alla mina bloggvänner som vanligt, har verkligen dåligt samvete för det ! Jag får besöka lite mera sporadiskt istället och hoppas på att ni alla finns kvar i alla fall.....
Trevlig helg önskar jag dig Astrid !

Sylvia sa...

Hejsan Astrid!
Telefonkatalogen har nog tjänat ut och gjort sitt snart och jättesvårt att läsa i den, när man kommit lite till åren. Tänk så bra och snabbt det går att hitta det man söker på nätet.

Önskar en fortsatt fin Kristi himmelsfärdsdag.
Kram Sylvia

"Lillagul" sa...

Ja , det är inte klokt vad beroende man gjort sig av Internet och andra tekniska prylar egentligen.
Man märker helt klart om något slutar att fungera :)
Trevlig helg !

MICKAN sa...

Alltid är det nåt med datorn och när kontakten inte vill då är det besvärligt. Ha en trevlig helg!

"Bettan" sa...

Hej vännen!

Kikar in för att önska dig en underbar helg. Kramar i massor!
/Bettan

Paula sa...

Hej på dej! Har du sommar och värmebölja? Det hade vi....en hel dag....igår, så sommaren inföll i år på en lördag, hihi
Kramen