torsdag 22 april 2010

Städat klart

Ja idag fick jag klart med vårstädningen

Det sista jag då gjorde var att lägga undan mobilen som låg framme

Jag skulle stoppa den i jackfickan och tappar den ………………………i skurhinken

Jag har den nu på torkning vi får se hur det går

Maken som skull flyga från Sundsvall på eftermiddagen  fick ta bussen en resa på dryga sju timmar

Jag hoppas att det går bra för grannens barnbarn att ta sig hem ikväll till  Göteborg hon skulle ha åkt hem i söndags

Sol har vi haft idag så jag har suttit ute på altan och solat, det var riktigt skönt

Så har jag hunnit en sväng till grannen och få lite gofika

morgon

Det går bra att äta mindre eller rättare sagt jag skippar bröd nu till att börja

Så vågen har börjat vända neråt 

4 kommentarer:

"Lillagul" sa...

Jag har lyckats att tappa en mobiltelefon i toaletten !
Som tur var innan jag hade gjort något :)
Den gick att rädda med hjälp av hårtorken. Sen tappade jag den i golvet ett par månader senare och då gick displayen sönder , så då var det bara att kasta den.

Paula sa...

va snopet att den ramlade i skurhinken, hihi, ändå låter det ganska kul...
Vi har utlovats sol imorgon det är hög tid nu, har inte sett den polaren på jättelänge! På lördag ska husvagnen hämtas på vinterförvaringen, då kommer nog vårkänslorna
Kram

Sylvia sa...

Så nöjd du ska vara när städningen är avklarad. Vilken otur med mobilen då. Jag är så nyfiken på hur det gick med den? Klarade den av skurvattnet och funkar den tro?
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Sylvia

Marketta sa...

Ja, dessa mobiler har en tendens att hamna lite överallt här också. Ja, inte min förstås men makens. Han har tom tappat sin i en färgburk en gång. En gång var han och hjälpte pappa med ved, och hade lagt mobilen på en sten, i solen där den låg hela dagen. Kan ju säga att den hade värmeslag på kvällen *S*.

Kramizzar
Marketta