torsdag 11 mars 2010

Tandläkare

Ja så har jag varit till tandläkaren igen och lagat en tand

Det gick ju otroligt snabbt och inte gjorde det ont heller

Jag som gruvade så

Den här har jag fått i veckan visst är den söt

chris 

 

Nu ska jag testa att göra ett album i Windows Live Writer,

det gick ju bra så kul

Ja så här ser det ut från min altan nu.

Tindra kan egentligen vandra dit hon vill för snön är högre än staketen

Det  finns dessutom två  hundar hos grannarna men dom vet sina gränser

Maken är på jobb och han fick en så vacker orkidé när han var på ett jobb tidigare i veckan

det är ju sista halvåret han jobbar

2 kommentarer:

Berit sa...

Hej Astrid!

Ja, det där med tandläkaren är samma för mig, oroar mig innan och så blir det inte så farligt alls:-).

Oj så mycket snö ni har ännu, men det är väl så det ska va hos dig tror jag. Här tar det nu lite för varje dag, men fortfarande ganska mycket kvar.

Så bra det blev med fotoalbum, måste nog testa det också. Live writer är ju bara toppen tycker jag, så mycket enklare att uppdatera. Jag är ju lat just nu, men det blir väl bättre hoppas jag:-).

Ha en go helg!
Kramar
Berit

Sylvia sa...

Ibland har man tur och det går som en dans hos tandläkaren. Jag ska snart också på en koll igen. Så fint bildspelet blev i Windows Live. Jag har också mina fotoalbum där. Har nu försökt ta hem Windows Live writer men det vill sig inte alls och jag vet inte vad jag gör för fel!
Ha en trevlig helg!
Kramen Sylvia