onsdag 23 december 2009

God Jul



Jag vill önska dig som tittar in en riktigt GOD JUL

12 kommentarer:

Sylvia sa...

Hejsan Astrid!
Tack för året som gott och alla dina trevliga inlägg hos mig. Hoppas på ett lika fint år 2010. Vill önska dig en GOD JUL och Gott Nytt År!
Julkramar Sylvia

Kicki sa...

Tack det samma! Önskar dig en lugn och fridfull jul!
Jag skrattade när jag läste din hälsning på min blogg nu. Tänkte: undrar om Astrid fått för mycket glögg idag :-))
kram

"Lillagul" sa...

Hej Astrid !
Tack för julhälsningen på min blogg :)
Önskar er det samma !!!

Bodil sa...

Hej Astrid!
Önskar er alla en riktigt fin julafton
Tack för 2009, och alla inlägg som du har gjort i min blogg,jag uppskattar det mycket.
Kram från Bodil

Carro sa...

Tack så väldans mycket för julhälsningarna! Jag önskar er en underbar jul med familjen, goda vänner, god mat, fina presenter och många goda skratt!

Kramar från Forsbacka!

Anonym sa...

Hej Astrid!
Jag tittar in för att önska dig en riktig GOD JUL
Tomtetass
/Gunilla
http://gunillaskatter.blogg.se/

Inger Maryissa sa...

Så mysig bild du har gjort.
Önskar dig också en riktigt God Jul
Kramar

margit sa...

Tack Astrid för DIN hälsning!! Och ag önskar dej och de dina också en underbar o fin JULHELG!!! Kram också!! /Margit

Kerstin sa...

Tittar in för att önska en God fortsättning på julhelgen. Hoppas att allt är bra med dina gäster och då förstås mest farmors gullegryn.
Vill tacka för alla besök under året i min blogg och för allt du gjort för oss i Målarboden.
Tack även för att du är den mysiga tjej du är, syrran

Marketta sa...

Får väl önska dig en god fortsättning på julen.

Kramizzar
Marketta

Agneta sa...

Hejsan, Astrid!

Jättevackert julkort du har lagt ut! Och så måste jag säga att jag läste om mailet där du blev erbjuden en fantasisumma för din domän. Jag har nyligen skaffat domän hos just One.com och laddat upp min hemsida. Ska ändra på en del, lära mig mycket, men det var lite bråttom att få upp alla sidorna nu före jul. Så bra att du skrivit om mailet! Tack för informationen!

Passar på att önska dig ett riktigt Gott Nytt År 2010 och hoppas att vi hörs nästa år också!
Kram, Agneta

margit sa...

God fortsättning, Astrid! Ja då är julen slut och då har vi NYÅRSHELGEN "kvar"...
Förstår att även du har haft en helg med nära o kära.
Kram på dej!!/Margit