fredag 11 september 2009

Trevliga grannar

Jag har nog världens bästa grannar
Idag så fick jag skjuts in till stan, maken är ju borta den här veckan
Så jag fick handla mat och lite annat
Sedan så går mitt tangentbord sönder och en av mina andra grannar och jag brukar maila till varandra
När jag ska svara så går det knappt att skriva, så jag berättar det
Då går det tio minuter, jag håller på att fixa mat då ringer det på dörren och där står min granne med ett tangentbord
Det här får du använda så länge den fungerar säger hon
Jag har under eftermiddagen försökt dammsuga tangentbordet men jag har inte lyckats få till den , det har åtta år på nacken så det är nog inte så konstigt
Tindra har varit efter älg i dag också . I morgon ska dom stycka den älg som sköts i början av veckan och på söndag ska vi paketera det.
Vädret har varit soligt och vackert idag också
 
Så har jag gått med i en ny grafikgrupp som heter PSP Morro

4 kommentarer:

Ann-charlott sa...

Hejsan. Tusen tack för ditt besök hos mig. Vilka snälla grannar du har, det är inte dum när något går sönder. Hoppas nu du får en fin helg. Skall kolla om du har en banner så jag kan få, annars kanske du kan skicka en. Måste ju få in din banner på min sida. Ha det gott. Kram Ac

Ingrid sa...

Så härligt med hjälpsamma grannar! Och vilken vacker bild du gjort, du är bra duktig Astrid!

Ha en bra helg!
Kram Ingrid

Marketta sa...

Skall bli spännande och se om de har nåt intressant där, får jag antar att vi får se mer därifrån. Jag har alla fall sparat länken i fall att.

Skönt att Tindra är välbehållen fortfarande. Det måste vara hemskt och ha dom springande så där i skogen, tror inte jag skulle palla med det.

Kramizzar
Marketta

Corsel sa...

Blir nog ett nytt tangentbord..fast dom är ju inte allt för dyra. Härligt med snälla grannar i alla fall.
Vilken fin bild !

Kram !