måndag 12 april 2010

Vår????

Åh så varmt och skönt det var på hundpromenaden idag

Jag hade ju långkalsonger på men inte så varm jacka ,men jag blev tvungen att ta av den i alla fall

Ikväll har jag köpt en ny tunnare jacka på Sportringen

Men nu är det mycket snö som ska bort och det är jätteslaskigt på vägarna

Det här fotot fick jag av grannen idag ,jag bor i mitten, än är det länge innan vårblommorna tittar fram

baksidan

Idag har jag haft storstädning på toaletten så nu är det rent överallt där

I morgon blir det hallens tur , det samlas så mycket vantar och allt möjligt där

Jag är med i grupp som heter PSP Morro och där blev jag tvåa denna månad med en bild som jag gjort

Astrid2 

Så fick jag/vi den här vackra grattishälsningen av Bente

shine-astrid-christel

Lite oväntad för jag hade glömt att jag var med

astrid

Så får vi också ett diplom när vi fullföljt alla veckor

4 kommentarer:

"Lillagul" sa...

Här i söder har då våren kommit igång på allvar.
Jag har krupit runt på alla fyra idag och fotograferat i Blåsippsbacken :)
Till och med sett en Nyckelpiga idag !

Ingrid sa...

Nog märks det att Sverige är ett avlång land när man ser hur mycket snö ni ännu har.

Så duktig du är som är med och får diplom i PSP och annat. Jag har totalt lagt av med det.

Ha en fin fortsättning på våren, för nu är den ju på gång hos er också.

Kram Ingrid

Marketta sa...

Tänker inte skriva nåt om snön, för jag antar att du börjar bli less och höra om den.

Kul grupp det där psp morro, verkar det som alla fall. Synd att man inte har tid.

Kramizzar
Marketta

Kerstin sa...

Grattis får jag ju säga med! Roligt att vinna, så ni har utmaningar där med. kul! Jag har kopierat kycklingreceptet nu, blir det imorgon. Vad passar bäst, ris eller potatis till?
Säga vad man vill men snön är i allafall ren och vit ännu. Här har gräsmattorna börjat grönska mot husväggarna.
Nu slår orderifieringen alla rekord ..."vovvov" Ha, ha. Vad passande!
Bitte har fått tuten, spännande att se vad hon tycker/ om hon tycker nåt. Jag fick godkänt av Wiba i allafall och mycket beröm, men de andra har ju gjort ungefär samma så det är väl inte så speciellt