onsdag 12 augusti 2009

Månadens bild

Månadens bild
Ja nu har det hänt rätt mycket i trädgården .
Det mesta är överblommat.
Vi blev borta rätt länge och det är inte bra för det är många blommor som tar över och kväver en del som jag verkligen villa ha.
Här regnar det i dag och jag fick testa mina nya fina regnkläder
Jag köpte dessa i Dorotea denna sommar och expediten var duktig
Hon lyckades få mig att köpa två nummer mindre än jag brukar och dom passar ju men jag får inte gå upp ett gram
I morgon blir det sjukgymnastik nästa vecka ska jag till doktorn
Brände till så konstigt i bröstet under en promenad så jag ska kolla så jag inte har kärlkramp .
Har hänt en gång till denna sommar,när jag stannar upp så försvinner det.l

3 kommentarer:

Paula sa...

Hej! Jag hoppas och tror att du har halsbränna! Det blir ofta samma typ av smärta som vid kärlkramp.
Jo du, jag blandar i morot och grötris i kycklingen, ibland också kycklinglever. Torkade örtkryddor har jag också i. Alternativt så lagar jag köttfärslimpa till jyckarna, då har jag i kokta korngryn och morötter (haqr i det överallt trots att dom inte gillar det särskilt, hihi)
Imorgon dags för nästa valp, bonusdotterns. Men hon följer själv med också.,..
Kramen

Ingrid sa...

Jag säger som Paula, hoppas att det är halsbränna eller något liknande i stället för kärlkram. När maken första gången fick känning av hjärtat (som han trodde) visade det sig var början till magsår. Ett par veckor med Losec så var han pigg igen och utan besvär. Men det är ju alltid bäst att kolla.

Oj vad det regnar här nu, det är nog bäst att stänga av datorn och gå till kojs.

Kram Ingrid

Marketta sa...

Oj, vad fint det var. Jag har också börjat fundera på att ta en månadens bild, men jag glömmer ju bara bort det hela tiden.

Kramizzar
Marketta