fredag 7 augusti 2009

Fortsättning på IQ

Jag har ringt Konsumentverket nu på morgonen och jag kommer att få hjälp.
Betala till Telia det måste jag för dom är ju enbart en mellanhand
Men jag kommer att bli uppringd och få "handgriplig hjälp"eftersom det här är ett gissel för många.
Den jag pratade med gick in på 2WayTraffic.SE och kollade och såg snabbt att det var något skumt.
Så hon ville att jag skulle få prata med någon som var mer insatt så vecka 34 blir jag uppringd
Jag avvaktar tills dess med att maila och kräva pengarna åter

4 kommentarer:

Carro sa...

Men det var då det eländigaste! Att dom börja skicka krav på sms man inte vill ha men får ändå! Man bli ju bara hur irriterad som helst på sånt här. O särskilt om man tror nummerutlämningen gäller för vännens sak och så blir utnyttjad såhär! Sjukt! Hoppas verkligen du får hjälp och vinner mot lurendrejarna. Kram till dig!

Ingrid sa...

Bra att du inte ger dig Astrid! Vore fler lika stridslystna så skulle vi slippa sånt här, men det är många som skäms, betalar och tiger stilla.
Heder åt dig!!

Kram INgrid

Anonym sa...

Tack Ingrid.Jag ser att facebook plockat bort det nu från sin sida Astrid

Bodil sa...

Vad är det som har hänt Astrid, är det något med facebook?
Önskar er alla en fin helg, värmen har kommit tillbaka i Skåne.
Kram från Bodil